روانشناسی آگاه و دلسوز و در کارشان حرفه ای هستند.
خیلی مهربون بودن و با حوصله گوش دادن و راهنمایی های خوبی بهم کردن برای افسردگی و اضطراب مراجعه کردم
خیلی خوب گوش میدادن و راهکار ارائه میدادن، واقعا راضی بودم.