واقعا پرانرژی،بهروز با انرژی اند و مهمتر از همه اینها دلسوز بیمار و پرتلاش برای درمان،
فوق العاده ترینن ایشون. فقط ما مراجعینشون میدونیم ایشون چقدرررررر حرفه ای هستن.