

سید حسین حسینی
- مشاوره خانواده
- مشاوره کودک و نوجوان
- رویکرد درمانی:
- شناختی-رفتاری (CBT)
- طرحواره درمانی
- کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی
- کارشناس روانشناسی
- دارای پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران با شماره 38278
- عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
- عضو انجمن روانشناسی ایران
- شماره نظام: 77148
نظرات کاربران درباره سید حسین حسینی
بهترین دکتر دنیا،بهترین و آرامش بخش ترین مشاور..از بودن در کنارشون و صحبت با ایشون سیر نمیشم،همه ی مشکلاتم درکنار ایشون کمرنگ میشه و بیشتر مشکلات فکری و روحیم ،کامل رفع شده تا الان.حتما توصیه میکنم.
اولین جلسه ست که پیششون رفتم واقعا فوق العاده بودن پسرم اصلا تمایل به اومدن پیش مشاور رو نداشت با ایشون که صحبت کرد خیلی خوشش اومد از اقای دکتر از همین جا ازشون تشکر میکنم
دلیل مراجعم اضطراب جدایی دختر3سال و نیمه ام بود و اضطراب خودم جلسه اولم بود و خیلی خوب پیش رفت قبلا مراجعه به روانشناس داشتم اما قابل قیاس نیست .لذت بردم از هم صحبتی با دکتر حسینی.انشالله همیشه روح و روان سالمی داشته باشن تا تاب و توان تحمل افکار و احساسات مراجعین داشته باشن و با فکر باز و اطلاعات خوبشون راه زندگی ما رو هم روشن کنند.امیدوارم که پیام بعدی من در نظرات تسلط به اضطراب من و دخترم باشه.
یکی از دوستان ایشون رو معرفی کردن و فرزندم که تو سن حساسی هست رو بردم مطب و جداگانه خودمم مراجعه میکنم. الان رابطه من و بچم هم بهتر شده و هم یک فرد کاملا قابل اعتماد بچم رو راهنمایی میکنه . خداروشکر به موقع آشناشدم باهاشون
من واقعا حالم خوب میشه بعد از صحبت کردن با آقای دکتر آنقدر با تجربه با فهم و درک هستند
بهترین دکتر هستن و خیلی خیلی از اینکه آقای حسینی انتخاب کردم خوشحالم با مشاوره عالی باعث شد حالم روحیم خیلی بهتر بشه
بسیار حرفه ای... خیلی دقیقه... به شدت خوب گوش میده و نکته های درونی رو دقیق پیدا میکنه!
دکتر با سواد و با شخصیتی هستن ،با حوصله به صحبت هات گوش میدن و کمکت میکنن من دخترم بردم برای اضطراب و استرس خیلی راضی بودم
آقای دکتر، بسیار محترم و بسیار باسواد و فرهیخته هستند، در معیت ایشان، از مصاحبت و مشاوره تخصصی و حرفهای ایشان بسیار آرامش گرفتم، و بسیار آموختم، از اینکه وقت ِ ارزشمندشون رو سخاوتمندانه و با مهر در اختیارم گذاشتند بسیار سپاسگزارم، همچنین از منشیِ محترمِ ایشان که بسیار خانم خوش برخورد و بزرگواری هستند سپاسگزارم