

روشنک مبشری آقچای
- کارشناس ارشد روانشناسی عمومی
- عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران
- شماره نظام: 53182
نظرات کاربران درباره روشنک مبشری آقچای
چجوری میتونم باهاشون مشاوره داشته باشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
سرکار خانم روشنک مبشری فضایی ایجاد کردند که بتوانم الگوهای تکراری رفتاری خودم رو شناسایی کنم در جلسات متوجه شدم چگونه آسیب های دوران کودکی بر روابط و تصمیماتم تاثیر گذاشته و تجربه با ایشون باعث تقویت اعتماد بنفسم و خودآگاهیم شد. بابت فضای رشدی که برای بنده ایجاد کردید ممنونم
توانایی شما در تلفیق روانکاوی و درمان قابل تحسینه. تحلیل عمیق ، بینش و مواجه کردنم با چالش های درونی و... همه با شما اتفاق افتاد از همراهی و حرفه ای گری شما سپاسگزارم.
جلسات با ایشون باعث شد ریشه اضطراب و مکانیزمهای دفاعی خودم را بهتر بشناسم و مدیریت کنم فضایی امن و بدون قضاوت باعث شد راحتتر با احساساتم روبهرو شوم، همچنین فضایی همدلانه. قدر دان صبر و مهربانی این خانم هستم.
وقتی با خانم مبشری آشنا شدم که یک خیانت بر من وارد شده بود و اوضاع روانیم بهم ریخته بود دیدن و فهمیدنشون به من حس امنیت داد و تغییراتم از همین جا شروع شد. ایشون بدون قضاوت منو دید. ایشون به زمان بندی متعهد و اخلاق مدار هستند. جا داره که از زحمات ایشون تشکر ویژه کنم.
من و همسرم بابت اختلافاتی که داشتیم به ایشون مراجعه کردیم منتها خانم مبشری لطف کردند و توضیحات لازم در مورد کارشون دادند و اینکه فردی انجام میدهند و بابت زوج درمانی ما، به همکارشون که تخصصشون بود ارجاع دادند و خودم بابت اخلاق مداری و صداقت کاریشون تمایل پیدا کردم که درمان فردی رو با ایشون شروع کنم ، عزیزان حمایت فقط پول نیست یه وقتایی بودن و حضور هم حمایته. خانم روشنک مبشری به معنای واقعی یک روانشناس و یک انسان برای من بود ، مقاومت هام زیاد بود و ایشون منو به حال خودم رها نکرد داستان زیاده بخوام بگم ی چیزی که برام جالب بود هیچوقت بهم نگفت چیکار کنم یا نکنم منو مواجه میکرد یا مثلا یسری کدها میدادند و من به جستجوگری و چالش میرفتم. خانم مبشری مرسی که هستی.
چندین سال هست که نزد ایشون ویزیت میشم حملات پنیک تجربه میکردم و در امور جنسی دیدگاه درستی نداشتم و همچنین آستانه پذیرش و ظرفیتم در موضوعاتی که برام پیش میومد، پایین بود به لطف خدا وقتی با سرکار خانم مبشری آشنا شدم و تو مسیر درمانم افتادم آگاهانه و با نگرشی نو مشکلات و موضوعاتم رو حل میکنم. الان حالم خوبه. قدردان خانم مبشری هستم که برای من ایستاد🙏
من مدت 9 ماه هست که با ایشون جلسه مشاوره برداشتم.بسیار دلسوزانه و با مهربانی بنده رو راهنمایی کردند.خیلی نتیجه مثبتی برام داشته و ازشون واقعاً ممنونم. در کار خودشون خیلی وارد و با تجربه هستند.از همه مهمتر اصلا برای پول کار نمی کنند.خداوند حفظشون کنه.
بنده پیش ایشون روانشناسی شدم و ب دلیل مشکلات کاری، تحصیلی و ... دچار استرس و هیجانات زیاد بودم. ایشون کمک کردن ک شرایطم مدیریت بشه و حالم بهتر شد. برخلاف خیلی از افرادی ک تو این حوزه براساس کتابها و منابع زرد جلو میرن، خانم مبشری تحصیلات و تجربیات تخصصی در این حوزه دارن و روششون تحلیل رفتار بود.
سلام. بنده از سال ۱۴۰۱ با ایشون آشنا شدم. از موقعی که از روانکاویهای ایشون استفاده میکنم تحول گسترده ای تو همه ی موارد زندگیم حس میکنم. واقعا یکی از دلایل پیشرفتم خانوم مبشری هستن. خوبی مشورت با این خانوم اینه که تو همه زمینه ها سعی کردن اطلاعاتشونو آپدیت کنن. در زمینه کاری خودشون بسیار باسواد هستن اینو تو برخورد اول کاملا میتونید بفهمید. خدارو شکر میکنم ک شمارو سر راهم قرار داد. ازتون خیلی ممنونم خانوم مبشری❤️❤️